nuffnang

Thursday, January 27, 2011

PeNgAlAmAn PeRtAmA aKu BeRdEbAr

salam.. hye sume.. thanks nk tgk blog aku.. bukn pe.. ade yg xsuke aku pos sal peribadi aku kat cni.. hmmm... tu la sebb aku letak 'my reality life'.. kehidupan sebenar aku.. kan??
ha kembali pada tajuk di atas.. esok kan ramai dah nk blik kampung sempena cuti raya cina.. tpi aku dan beberapa student um akn ke melaka.. kami ade program anak angkat..
ni pengalaman pertama aku.. serius, tetibe je aku minat nk sertai program ni.. cam ade magnet.. hehe.. aku sertai program ni sebb nk cari pengalaman baru.. sebelum xpenah la katekan..
so, ni pos last aku la.. maybe ari selase ti aku ade pos len.. inshaallah.. lau berkesempatan.. aku harap program yg kami sertai esok dan seterusnye akan berjalan lancar.. mintak2 kuarge angkat aku nti ok2 je.. hehe..

smpai cni dlu k.. thanks again sebb bace blog ni.. xseberapa indah.. huhu.. salam.....

No comments:

Post a Comment